Wednesday, November 12, 2008

facts yg patut diketahui pada hari ini

1. kereta aku boleh parking kat tempat kereta lain tak boleh parking. lepas tu dapat surat kuning. nasib baik kertas kuning besar. yakni surat amaran.

2. peperiksaan kejuruteraan perisian akan berlangsung jam 2.30 petang.
pesanan : bawa alat tulis sahaja. sila tinggalkan otak anda di bilik.

3. battery phone lg lebih tahan daripada battery phone sony ericsson. (aku buat eksperimen sebelum tidur semalam)

4. terserempak dengan makcik cleaner semasa perjalanan pulang ke rumah v5. makcik tu ajak aku berbual. "maghii leee...maghi leeee". orang perak rupenye.

5. kereta aku dah lumpuh. habis suluh hancur luluh. payah peluh. pocket penuh pun lusuh.
14hb november = roadtax kereta akan mati.

pesanan : sila sediakan duit sebanyak ratusan ringgit. jangan tanya kenapa aku tak ada duit bulan ni.

5 comments:

ainnabella said...

sempat lagi update blog before exam?
hebat.
itu tandanya anda mmg malas study atau sudah bersedia?
hahaha

Merissa K. said...

mari mari tinggalkan otak di bilik. lalalala.

whyo said...

oii mana boleh takde duit. kata nak support i gi melbourne.

ape ce?

kekasih said...

mana boleh tade duit...
i pn dah tade duit...
sape nak bayar kalau kita sume makan nanti??

Naddddddd. said...

hahaha.makcik cleaner tu ada rupa mak mah dlm Jangan Pandang Belakang?Okay on a second thought, i tak nak tau. scary doh.