Sunday, April 4, 2010

tambah tolak darab bahagi

A : awak ni haziq ke?
B : aah la saya la haziq.

A : eh tapi saya rasa awak bukan haziq la. awak tak mcm haziq.
B : ye ke? oh tapi saya memang haziq. kenapa awak ckp mcm tu?

A : awak ni selalu fikir negative la. haziq tak mcm tu.
B : saya tak perasan la wak. betul ke?

A : betul.. dah la awak ni mcm tak ada self confidence je saya tengok.
B : suka hati je sembur saya. pfft.

A : lepas tu awak ni mcm moody je. semua benda buat mcm tak kena.
B : .......

A : kenapa diam? awak kan dulu selalu banyak opinion? mana idea-idea awak semua?
B : awak ni gila ke?

A : saya rasa awak ni tak normal la. emosi kat benda-benda bodoh.
B : mana awak tau ni?

A : saya tau laaa..
B : cakap la mana awak tau..

A : saya ni haziq beberapa minggu yang lepas. so saya tau la.
B : *pengsan*

2 comments:

madmal said...

ai.. azik.. okey ke tak ni???

whyo said...

gila time traveler's wife azik. kalau u nak pinjam buku dia bgtau, takyah sampai berangan jauh :P