Monday, September 12, 2011

Monday, 12th of September 2011

ye
aku dah lama tak berblog
ade la dalam lima bulan dah
tapi
hari ni aku decide
untuk menulis balik hari hari minggu minggu
...
okay tipu la tu
tapi aku try la
semoga istiqamah ye anak anak
____________________________________________________________________

lima bulan
dengar macam sekejap
tapi
lima bulan
macam macam dah jadik
dengan keadaan aku sekarang
aku sendiri tak percaya
yang aku tertanya tanya lima tahun dulu
tak sangka aku dah dekat sini sekarang

dalam masa lima bulan
aku dah mula kerja baru
aku belajar banyak benda baru
aku dapat ramai kawan baru
aku dah pindah ke rumah baru

aku terpaksa tinggalkan johor bahru
rumah aku
dari tahun 1992
sekarang
aku terpaksa tinggalkan kosong
dalam masa lima bulan
rumah aku jadi rumah tinggal
semuanya terbiar
tapi nak buat mcm mana kan

lima bulan aku kat kl
hari hari aku still cuba nak sesuaikan diri
dengan kehidupan sini
kepala aku sendiri tak dpt nak digest lagi
yang aku duduk kl
and balik jb untuk singgah
bukan lagi duduk jb
and dtg kl untuk singgah

lima bulan aku biarkan blog ni berhabuk hapak
takpe la lepas ni aku beli febreeze ngn mop ngn daia
kasi bersih wangi sikit tempat ni

byk jugak benda yang berlaku dalam masa lima bulan
nanti la try sumbat satu satu dalam post post lepas ni

semoga semua ni berjalan dengan lancar
aminn




No comments: