Monday, September 12, 2011

the most powerful word

ada orang senang je dia nak cakap sorry
ada orang punya lah susah

tapi kalau kita cakap
kita takde la rugi pape sangat sebenarnya
boleh mengeratkan lagi silaturrahim ada la

tapi kalau dah selalu sangat cakap
bila cakap pun dah takde impact
biasa je dengar
tapi bagus jugak ada orang jenis mcm ni
sentiasa mengalah
kalau tak memang tak sudah perang sama sendiri

tapi kalau susah sangat nak ckp sorry
pun payah jugak
orang keliling makan hati je
tapi kalau sekali cakap sorry
boleh ubat semua sakit hati
tapi kalau sorry nya setahun sekali
susah jugak macam tu

biasalah dunia
macam macam jenis orang ada
sejak aku kerja
makin bertambah tambah perangai orang aku jumpa
kadang kadang orang cakap
pengalaman tu banyak mengajar
betul la tu

ada baik 
ada buruk
ikut situasi
sendiri pikir sendiri tafsir
baru boleh sesuaikan diri

saje je mengadaptasi pendapat
dah lama tak share mengeshare
best pulak
hihi




No comments: