Monday, September 12, 2011

sukar untuk difahami

perasaan manusia ni
subjektif sungguh
otak budak bijak math tu pun tak boleh tafsir

seminggu tak jumpa
boleh mendatangkan rindu

seminggu tak bertegur
boleh mendatangkan rindu

tapi
ape persamaan tak berjumpa dengan tak bertegur
sampai boleh paksa si rindu tu datang?
power gila

tapi kata orang
tak berhubung
bukan tandanya tak ingat

kadang kadang
manusia ni mengada
kita la
okay lah bukan kita
aku je kot

cop
tipu lah korang lain dari aku
kita lahh
okay kita

kita ni kadang2 dah tau risaukan orang sana tu
tapi masing2 ego macam klcc
senyap buat dang
sampai kiamat orang belah sana tu taktau pun 
yang kita ni dok risaukan dia

yang orang belah sana tu pun
buat tak paham
ego dah macam kl tower
sama je tinggi lebih kurang
tak mencari bercakap
senyap je

penghabisannye
due2 taktau ape cerita
masing masing buat kesimpulan
masing masing tak kisah pasal masing masing
sebab masing masing ada ego
setinggi klcc mahupun kl tower
hurm
okay
tinggi langit lah

wah tinggi betul

entry ni khas untuk lelaki perempuan adik abang kakak, 
secara amnya
untuk sesiapa yang ada terasa sikit bila membacanya
aku ingat kat korang sebenarnya
kalau tak
takde la entry ni wujud
heh heh

:)


No comments: